ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΜΑΝΤΑΜ ΜΠΟΒΑΡΥ

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΜΑΝΤΑΜ ΜΠΟΒΑΡΥ

128 λεπτά

Σάτιρα

Κίνα

2016

Σκηνοθέσία

Φενγκ Ζιαογκάνγκ

ΗΘΟΠΟΙΟΙ

Μπινγκ-Μπινγκ Φαν

υπόθεση

Για να αποκτήσουν ένα διαμέρισμα που παρέχει το κράτος σε νιόπαντρα ζευγάρια, η Λι και ο σύζυγος της παίρνουν ψεύτικο διαζύγιο. Όταν όμως το διαζύγιο βγαίνει, ο άντρας της μετακομίζει στο διαμέρισμα με μια άλλη γυναίκα. Εξαπατημένη από τον πρώην άντρα της, η Λι τα βάζει με το σύστημα δικαιοσύνης.

 

 

Ένα κωμικό σχόλιο πάνω στη γραφειοκρατία και τον φόβο των αντρών απέναντι στην ακούραστη προσπάθεια μιας γυναίκας να τα βάλει με το «σύστημα». Μια καυστική και κωμική ιστορία γυρισμένη με πρωτοφανή εικαστική ματιά που κέρδισε το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν, αλλά και το Βραβείο της Επιτροπής Κριτικών Κινηματογράφου στο Φεστιβάλ του Τορόντο.

 

 

 

 

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ:

 

Χρησιμοποίησα αυτή την πρωτότυπη κινηματογράφηση, μέσα από ένα στρογγυλό κάδρο, για να δημιουργήσω στο θεατή μία αίσθηση απόστασης. Ο θεατής αναγκάζεται να δει τη δράση πιο αντικειμενικά, βιώνοντας τον πόνο της πραγματικότητας με ένα παράλογο και σαρκαστικό χιούμορ μέσα από την ίδια την ταινία. Αυτή η στρογγυλή κινηματογράφηση προέκυψε από τον τρόπο που παρουσιάζονταν οι πίνακες κατά τη διάρκεια της Δυναστείας Σονγκ. Έτσι, μία κινέζικη ιστορία δίνεται με τον πιο κινέζικο τρόπο στον θεατή! Βάζοντας κάθε σκηνή μέσα σε ένα κύκλο, μπόρεσα να αποκλείσω τα στοιχεία που δεν ήθελα να φαίνονται και να μεταφέρω το επίκεντρο στους χαρακτήρες. Το κυκλικό κάδρο όχι μόνο αντιπροσωπεύει την παραδοσιακή κινέζικη ζωγραφική αλλά λειτουργεί και ως μία κλειδαρότρυπα για τον θεατή. Όταν κάτι συμβαίνει μέσα από την κλειδαρότρυπα τότε κάτι άλλο συμβαίνει και εκτός από αυτήν. Αυτό δημιουργεί πολλές δημιουργικές προεκτάσεις. Τόσο οι χαρακτήρες όσο και οι θεατές χάνονται μέσα από μία σειρά ατελών πληροφοριών, όπως και η ίδια η πρωταγωνίστρια στη ζωή της.

 

FESTIVALS

Βραβείο Καλύτερης Ταινίας, 64o Φεστιβάλ Σαν Σεμπαστιάν.